FAQ

Leveringstijden

Indien je in Europa woont, komen onze gepersonaliseerde producten binnen 15 werkdagen bij jouw thuis aan. Je kunt je pakket volgen door op het tabblad "Mijn bestelling volgen" te klikken, in het menu onder aan de pagina.

Waar leveren jullie? 

We leveren gratis in heel Europa en Canada. Maar als je een bepaalde speciale wens hebt, kan je ons een e-mail sturen naar: bonjour@kadonimo.fr en wij zullen er alles aan doen om jou te leveren.

Maken jullie alleen custom producten van honden en katten?

We kunnen elk dier op jouw gepersonaliseerde producten afdrukken. Normaal gesproken voegen we ook botjes / pootjes toe voor al onze hondensokken, en vissen / pootjes voor onze kattensokken. Als je een ander dier op de sokken wilt, aarzel dan niet om jouw verzoek met ons te delen. Onze grafisch ontwerpers maken jouw product graag uniek.

Kan ik meer dan één dier op mijn bestelling hebben ?

De kosten van het artikel zijn inclusief het ontwerp voor 1 tot 2 huisdieren. Mocht je een derde of zelfs een vierde dier aan jouw product willen toevoegen, dan kunnen wij dat ook gratis verzorgen.

Indien je meerdere foto's hebt, kan je bij het bestellen één van de foto's uploaden en de andere direct naar ons opsturen via het volgende e-mailadres: photo@kadonimo.fr. 

Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via bonjour@kadonimo.fr en wij geven je graag meer informatie en bespreken je ontwerp met onze grafisch ontwerpers om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Kan ik het standaardontwerp wijzigen?

Als je geen botten op je sokken wilt hebben, of als je iets anders wilt toevoegen, mail ons dan via bonjour@kadonimo.fr en onze ontwerpers zorgen voor de rest. 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe kan ik dat doen?

We kunnen je bestellingen binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling nog wijzigen. Als je iets aan je bestelling wilt wijzigen, stuur dan een e-mail naar bonjour@kadonimo.fr en wij zullen er alles aan doen om jou happy te maken.

Terugbetaling en omruilen

We streven ernaar dat je tevreden bent met jouw aankoop, als je dus, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met je bestelling, laat het ons dan weten en we zullen er alles aan doen om aan jouw eisen en verwachtingen te voldoen.

Neem voor vragen over ruilen of terugbetaling contact met ons op via; bonjour@kadonimo.fr :)